Magiczny dywan

Magiczny Dywan jest pierwszą polską podłogą interaktywną. Ta innowacyjna pomoc dydaktyczna pozwala – poprzez gry i zabawy ruchowe – rozwijać u dzieci motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji, a jednocześnie ćwiczyć pamięć i uczyć się.

Do obsługi Magicznego Dywanu potrzeba niewiele, wystarczą pilot oraz ruchy rąk lub nóg. Urządzenie wraz z pakietem dedykowanych aplikacji przeznaczone jest do użytku w różnych środowiskach:

  • żłobki i przedszkola,

  • szkoły podstawowe,

  • ośrodki terapeutyczne i rehabilitacyjne,

  • muzea i sale targowe,

  • sale zabaw i galerie handlowe.

Magiczny Dywan składa się ze zintegrowanego systemu czujników, wbudowanego projektora, wbudowanego komputera oraz zestawu gier i aplikacji przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

Ze względów bezpieczeństwa nie stosuje elementów ruchomych i luster mogących stanowić zagrożenie dla dzieci korzystających z urządzenia.

Wysoka funkcjonalność urządzenia pozwala używać go w każdym pomieszczeniu z gładkim i jednolitym podłożem. Umieszczony pod sufitem projektor tworzy wirtualny „Magiczny Dywan”, na którym dzieci przeżywają wspaniałe przygody, począwszy od zwykłych zabaw po edukację poznawczą w wielu dziedzinach wiedzy. Wielkość wyświetlanego obrazu zależy od wysokości zawieszenia urządzenia nad podłożem i zbliżona jest do prostokąta o wymiarach 2 x 3 metry.

ZESTAW MAGICZNY DYWAN ZAWIERA:
  • magiczne „oko” wykrywające ruch,
  • wbudowany projektor krótkoogniskowy,
  • wbudowany komputer klasy PC,
  • zestaw interaktywnych gier i zabaw edukacyjnych,
  • pilot zdalnego sterowania,
  • złącza USB, HDMI, LAN, Audio,
  • wieszak sufitowy fabrycznie zintegrowany z obudową,
  • kabel zasilający,
  • instrukcja obsługi
  • instrukcja instalacji.

Magiczny Dywan posiada 2 lata gwarancji.

Magiczny Dywan posiada znak CE potwierdzony pisemnie przez krajowy, autoryzowany organ certyfikujący ZETOM Katowice.

„Magiczny Dywan” to nie tylko interaktywna podłoga łącząca w sobie multimedia z aktywnością  ruchową, ale przede wszystkim atrakcyjna  pomoc dydaktyczna z bogatą ofertą gier, zabaw, quizów i aranżowanych sytuacji edukacyjnych nakierowanych na wspomaganie rozwoju psychofizycznego dziecka  z uwzględnieniem podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego.